Dedikasi Ara Kay Health & Beauty.



Bismillahirahmanirrahim . . .

Puji dan syukur saya panjatkan kepada Allah s.w.t atas kurnia-Nya sehingga Produk ARA KAY berjaya dihasilkan.



Assalamualaikum w.b.t.
Pertama sekali saya ingin mengucapkan terima kasih sudi membaca dan melayari blog ARA KAY HEALTH & BEAUTY.

Siapa saya?

Saya Noradiza Binti Saharuddin. Saya seorang Health & Beauty Representator Swasta di Kuala Lumpur dan Selangor. Mempunyai produk sendiri merupakan impian saya sejak kecil lagi. Saya mula berminat untuk mengenali dan menceburi dunia perniagaan setelah membaca Novel karangan Mohamed Sulaiman – Jejak Bisnes Rasul terbitan PTS pada tahun 2009. Cita-cita saya sekarang adalah untuk berkerja dari rumah sepenuh masa, Insyaallah. Produk kesihatan dan kecantikan ARA KAY adalah usaha saya dan suami untuk merelisasikan cita-cita yang setinggi gunung. Mula beroperasi secara kecil-kecilan sejak 2010 dan akan membuka sebuah premis satu hari nanti, Insyaallah. Kata orang rajin berusaha tangga kejayaan. Selamat bershopping, jangan kuatir menggunakan produk ARA KAY kerana ianya 100% halal dari sumber herba yang semulajadi dijamin berkesan

Teruskan menyokong ARA KAY HEALTH & BEAUTY.
'Jasa anda akan kami kenang dunia dan akhirat'.



TERIMA KASIH - Pn.Nora & En.Kay